Test

Svampbob fyrkants oanade död.

Svampbob fyrkant blev skjuten igår
Nu är en rektangel ritad i vitt på en gata i madrid
Vittnen vittnar om en porös massa på bår
Kokain, sex och alkohol var visst vardag i hans liv

Det var i en gängaffär som han blev skjuten
Polisen tog Bläckvald och Patrik som huvudmisstänkta
Svampbob fyrkant dog på vägen till akuten
och nu är Svampolina Fyrkant en änka.

Vissa anklagar henne för det brutala skottmordet
"Hon är ju änkan som får ärva hans förmögenhet"
Det blev största samtalsämnet runt fikabordet
Men ingenting som sas kunde tas fram som något konkret.

Svampbob fyrkant begravdes nu i veckan
Med sin themesong som begravningslåt
Han fick postumt oscars och priser i Cannes
Nu är han död, "det är väl ganska skönt ändå?"


Jag är trött, har ingen tidsuppfattning och lyssnar på eminem.
Funderar på att antingen spela epic-super-smash-bros-brawl.
elller träffa R. hard decision.

Får ta en kaffe på saken för att fortsätta föda mitt kaffeberoende.
Igår la jag ca 150 kronor PÅ ENDAST KAFFE.
Det är ca 5 stycken kaffe latte + en hemma.
Jag måste chilla lite på det.
eller så tar jag en till kaffe nu.

mitt beroende vann, sitter med en nygjord underbar kaffe med glass och noblesse i. SWEET!
Måste sluta. sluta sluta sluta sluta sluta sluta. typ.
Blir så jävla speedad av kaffe så att jag tror att jag komemr flippa över, droger? vem fan behöver droger?
Jag injicerar koffein istället för kokain. Sjukt mycket billigare grammet och garanterat lagligt.

HAHAHAHAHA
Tittade nyss på gamla bilder och såg att jag såg ut som mats i vår klass för ett och ett halvt år sen,
Jag skäms. Hade dock inte riktigt hans feminima klädsmak, inte heller helvitt.

Kommentarer
Postat av: bambi

Jag gillar Mats

2008-09-27 @ 21:51:11
Postat av: Jakob

Jag tycker också om mats, jag bara skrattade mest åt mig själv. framgår inte riktigt

Jag skäms över hur jag såg ut då. Mest för att det var en ful bild med ful klädsmak.

2008-09-28 @ 01:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0