Test

Jag pissar på dom, Jävla råttor.

Höjdpunkter:
  • Jan malmsjö gör korstecken när han hör Mikael persbrandts namn
  • "Han har PISSAT på oss"
  • Det svinaktigaste (konstpaus) av en skådespelare att göra.
  • Hela hans väsen är så jävla stockholm_dramaaaaaten_skådespelarelit. Underbart.

Jag måste verkligen börja prata såhär, Jng Malmsjö är det coolaste teatersverige någonsin haft och någonsin kommer ha. Konstpausernas mästare. Otroligt.

En liten helguppdatering?

Fredag : Håkan på kvällen, men innan dess ledighet, stressande med passbilder för att fixa med leg, lön och nytt kort på samma gång. Fixade sig till slut efter många hysteriska minuter med Madame Anci hjulström, självbetitlad mästare på att freaka ut när man minst behöver det. Vi labyrintkörde ifrån centralstationen efter att ha stått i kö efter Barnfamilj_med_2_fula_barn_som_skrek_konstant_med_två_sönderstressade_sömnlösa_föräldrar_76
Sen så blev det pinsam tystnad och dåliga skämt framför den stackars bankpraktikanten. 
Sen var det fika i några år och jag köpte kaffe för 120-150 kr. Gött Alex, Jasmine och Gonzalez betades av på några timmar. Köpte en mössa som jag nu hyser ett stort hat mot men inte kan sluta ha på mig för att den är så jävla jobbig att ha på sig. Sen var det håkan som jag tyckte faktiskt var hyfsat tråkig. Kanske för att jag var så jävla opepp på honom.
Jaja, åkte hem till Niklas sen och hade det trevlig och såg på film.

Lördag: Fastnade i huset tills klockan sju då jag träffade niklas i en timma och sen promenerade lite med R.
Sen åkte jag på fest hos alexandra och hade det trevligt typ. Kaffekickade upp till månen och somnade 5 typ. vaknade sen vid 7 så är lite småtrött. 

Idag, hitills allt bra. Ledig imorgon så behöver inte ens få söndagsångest! :D
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0