Test

Menlös dag.

Jag gillar att försova mig på en meningslös skoldag som ändå inte behöver mig.
Men det betydde ingenting, ingenting, ingenting.
Läst min kära vän matildas blogg nu (fransyskan, ni vet) och upptäckt hur jag saknar henne och hur värt dethade vart att vara där nere med henne (fast hennes skola verkar ovärd).
Dricker kaffe med noblesse i, wonderful.

ska tydligen på någon brunnsbokörsgrej ikväll som mamma satt ihop. Jag är opepp som Fa-an.
Sitter och lyssnar på Dylan och Bowie och tänker på hur fan jag ska kunna få ur mig sån musik.

Har fått jobb förresten!  Garderobspersonal på Lorensbergsteatern! :DDDDDD
Lite extra pengar :D

Tallyhoe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0