Test

Nättliga räder

Hade inte bangat öl och cigg nu.
Vart och fikat med B-ray och Gonza bonanza. Mysig internskämtsfika där höga skratt var mer regel än undantag.
Franks blev offret och alla runt omkring oss var måltavlor, Fy Fa-an! :D
Sedan i kylan försökte jag småprata med korvmannen, Ett "hej" och "Kallt väder vi har" möttes av bastanta fnysningar värdiga Katrina. Trevlig kille. Han lät mig dock värma mina händer över sin korvgrill. Sen tog vi oss hemåt med en känsla av rökbehov.

Jag röker snart ett papper.

Edit, efter en svinkall promenad fick jag den högste erkände adrenalinkicken efter sex :
Jag fick köpa cigg på macken, Killen bakom disken kollade ganska skeptiskt på mig då jag med tillgjort låg basstämma sade "Ett john silver mjukpapp, tack". Tror att det var mjukpappsgrejen som gjorde det, det gav en känsla att "Fan. det här är en kille med koll, han vet att det är stilrenare och snyggare att dö med ett mjukpapp i sin famn än ett hårdpack. Han måste dö". Typ

Nu har jag och Brian lyssnat på Babyshambles, Dylan, Smiths och druckit te och rökt på hans balkong.
Gött som Fa-an!

Slut för denna natten : 05:14.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0