Test

Russ mills - Wuss pills


Inte halvsnyggt liksom. Jag vill kunna förändra en vit yta på samma sätt som Russ mills.
Vissa dagar fattar jag inte hur jag kan ha ångest för någonting egentligen, så onödigt och verkligen inte någonting jag behöver ens för att kunna uppskatta de ljusa stunderna i livet (även om ångesten fått mig att uppskatta mina problem som jag kan använda för att säga att "Här! Det HÄR gör att jag mår dåligt!" och inte bara någon diffus paralyserande känsla som får halsen att snöras ihop hårdare än min slips på konfirmationen. Punkt.
Jag har inte haft ångest på så jävla länge, och jag mår så jävla bra för det.
Jag mår fortfarande skitdåligt men nu har jag anledningar till det. 
Skilsmässor, ovisshet om egna relationer, skolan, ensamheten, känslan av att vara så jävla fejk för att vara omtyckt till att inte veta vad man ska ha på sig på dagen och byta om 4 gånger för det. 

Det är skönt. sakerna är ju inte party, men att dom finns är det som räknas.

Har tillbringat den här meningslösa dagen med att försöka fräscha upp bloggen, halvbra resultat. ska fortsätta när jag kommer hem/orkar

Puss på er som faktiskt kollar in här ibland (även denne "Lars", hade vart kul att veta hur du vet vem jag är överhuvudtaget då jag känner ett väldigt begränsat antal personer som heter lars)

Kommentarer
Postat av: SANIBO

that's nice.

2008-09-25 @ 15:05:23
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0