Test

Omelettes and champagne

Vaknade hemma hos brian med en känsla av att behöva uträtta något mer än två stycken smörade mackor med X pålägg. Vi gjorde kaffe, omeletter och njöt som fan av det. Vi rökte på hans rum och diskuterade gårdagen som föressten var helt underbar. Att röka i sängen är helt klart en grej för mig. Sen runt tre-snåret tog jag mig hemåt för dagens huvudattraktion : Premiär på pappas nya regissörsprojekt Tre kärlekar.
En nästan fyra timmar lång pjäs som kan ha vart något av, om inte det bästa jag sett i teatervärlden.
Folk snackade om den efteråt som "det nya hoppet för svensk teater". Grattis till pappas ego.
Champagne är som godast gratis liksom, pratade med många av mina skådis-idoler som Göran Ragnerstam, Jonas Karlsson och fler, mycket trevligt.
Sen var det premiärfest på Trappan med långa tal, god mat och gratisöl.
Jag blev ganska trött efter ett tag så jag bestämde mig för att lämna när större delen av släkten gjorde detta.
Träffade en man som jag var otroligt god vän med när jag var yngre (runt 7 typ) : Göran. Göran har alltså gett miog 50 kronor i "glasspengar" varje sommar sen jag var 5 år, och han gör det fortfarande! :O. Något jag helt klart kunde bekräfta på den här festen var att han var bög. Han måste vara det med ett ansiktspel värdigt jonas gardell. Jag bara letade efter ett finkst mumintroll (Btw träffade jag hon som gjorde rösten till muminmamman. Det var coolast)
Efter detta tog jag mig till järnvågen där en svinkall väntan hägrade, det skulles hem till brian igen.


Nu är jag hos brian (igen) med gonza och flippar över youtube-klipp :)
Är ganska trött så ska eventuellt sova snart.

Pis out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0