Test

Morgonfrisyr/Kvällsfrisyr

Jag är en dålig morgonmänniska.
Det som går genom mitt huvud måste här censureras genom &%)€(# och *Piiiip* när jag ska upp på morgonen.
Nu siter jag vid mitt frukostbord och måste egentligen gå.
Skriver mera när jag kommer till skolan (fast ingen läser ändå så vem bryr sig? :D)


Hemma nu, Har vart i skolan och repat på alla visorna. Det kommer väl antagligen gå åt helvete, men då är det skönt att veta att det inte gör det på grund av mig. FUCK. måste göra visan = det kommer gå åt helvete på grund av mig. 
Har la kommit ungefär halvvägs, med liiite för grov text men jag hoppas folk tar det som humor, Jag har dock lite lätt udda humor så att det kommer skita sig. bla bla bla.
Var oh fikade idag med en gammal polare. Lisa fucking ahlberg. Trevligt var det iallafall. Hennes kompis från bilddagboken var där och sen kom tre av mina gamla polare, det hela utmynnade till en filmkväll hemma hos en av dom med en av de sämsta filmer jag sett. I princip var den så dålig att den blev bra, Den hette Santa's slay och här lyder en beskrivning

Traditionen trogen kommer jultomten på besök i år, men denna gång är släden packad med mordvapen, brandbomber och mordiska julplaner! 

Den idylliska jultiden är över eftersom den givmilda, snälla jultomten behöver får utlopp för frustrationerna genom att vara våldspsykopatisk och hämndgirig. Det blir inte en helt vanlig jul i år.

Liksom. Kom igen. give it a break. Jaja. Det var trevligt och mysigt och fyllt med godis.
Bra grej : En av dom brände ut "21" en film om blackjack som jag tittar på just nu. Bra film. Intressant och alltid kul med supersmarta nördar som ser skitbra ut och får snuskigt mycket pengar. Eh.

Jaja. visan är inte klar och jag kommer dö imorgon när alla får reda på det. PRRRRRFKT!
Godnatt om ett tag

Kommentarer
Postat av: lars knepboga

dude, vafan jag läser din blogg, den e as bra, du skriver dock lite knepigt, så fattar inte mycket va allt handlar om...men fortsätt o skriv broder! :D

2008-09-15 @ 19:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0