Test

Hej vakuum

Varför stavas vakuum med två U? eller gör det det? Jag har faktiskt ingen aning.
Veckan som gått har innehållit allt från att fortsätta med vårt jävla visprojekt, och såklart som den jävla martyren jag är så är det såklart jag som skriver visan. Den är på tok för dålig och grov för ett skolsammanhang

Herregud.
 Blev mest att jag satt tyst igår och observerade och lyssnade.
Jag har blivit en ganska bra lyssnare nuförtiden. Det känns som jag ändå inte säger så mycket.
HAHA, Yeah right. Jag är den mest egocentrerade personen efter Alex schulman.
Kram på det.

Varför är det så att ingen har på sina mobiler när man vill ringa dom? Förutom faktumet att de går i skolan och ändå inte kan träffas när man är välsignad med lediga fredagar (Tack whoever rektorn på angered är)
Jag känner just nu att jag kommer bli beroende. Jag rannsakar mitt liv för att få någonting intressant att skriva om, Jag kommer sluta i schulmangruppen. Hade inte bangat i nuläget. B-kändis på att vara kändis.
Men då måste ju folk börja läsa bloggen också, Men jag ska försöka blogga varje dag i en vecka så att det kanske ser iallafall lite intressant ut. 

By the way. Style by Mats - Mats har ingen style.


Hos brian bunnybelly nu.
Lyssna på remixen av Britt-marie från Vimmel-Tv
http://www.youtube.com/watch?v=OZpbulWRjLs&feature=related

Helt sjukt. Det måste vara det roligaste någonsin

Kommentarer
Postat av: lilla flicka suzie

baby, jag kommer läsa din blogg. men du måste läsa min. hehe. du är väldigt bra. brian också. imorgon får ni träffa mig.



och jag har faktiskt tänkt på faktumet att du har blivit en lyssnare numera. faktiskt. trodde bara du var hög, men sen så studerade jag dig på nära håll, och upptäckte att du förmodligen bara inte orkar öppna käften och absolut inte forma ord ur den, kanske pågrund av att du sitter uppe varje natt och är djup och grov. nu vet jag inte ens vad jag skriver längre, för jag är så jävla hög. nej, nu skojade jag. jag är bara trött. fast nej, det är jag inte heller.



men puss bey-bey.

2008-09-13 @ 04:00:22
URL: http://susanlee.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0