Test

Kallt kaffe..

Kom på en sak, ska boka min kamera idag.
Happy times.


Jag är ganska grovt understimulerad, vill bara spela och skriva mer och mer musik för varje dag som går, men det fastnar i huvudet och sen när det kommer ut genom munnen är det hemskt (enligt mig iallafall) 
Jaja, nu sitter jag 4 minuter efter mitt senaste inlägg och har införskaffat mig lite morgonkaffe ur maskinen.
Blev rätt slattigt kaffe, det var både det sista i kaffemaskinen och den sista mjölken i kastrullen, dåligt.
Ska på blueskonsert idag, ska bli phett som pha-an. elephant.
Så nu borde jag egentligen kanske klä på mig lite istället för att sitta och dricka kaffe, fast, neee.

Ha det bra. ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0